Jak zamawiać
1. Przeglądanie produktów
Jak w każdym sklepie, nie tylko internetowym, zakupy zaczynamy od obejrzenia interesujących produktów. Można korzystać z menu po lewej stronie sklepu i przeglądać produkty według ich kategorii. Można użyć wyszukiwarki by szybko znaleźć interesujący produkt. Można zajrzeć do zakładek: nowości, bestsellery, kolekcje, promocje - by zobaczyć najnowsze okazje.
2. Koszyk
Jeśli zainteresował nas konkretny produkt, możemy dodać go do koszyka. Można to uczynić poprzez przycisk "dodaj do koszyka" na stronie produktu, jak również poprzez ikonkę "przeciągnij do koszyka". Przeciągamy ikonkę danego produktu i upuszczamy w koszyku (w lewym górnym rogu sklepu). Jeśli produkt posiada atrybuty, należy najpierw wybrać je spośród dostępnych opcji. Produkty dodane do koszyka możemy później usunąć albo zmienić ich ilość.
3. Dane osobowe
Kiedy mamy już w koszyku interesujące produkty, przechodzimy do kasy. Pierwszym krokiem jest podanie danych osobowych. Można też dodać dane do faktury, jeśli chcemy ją otrzymać. W tym miejscu zachęcamy do założenia konta w naszym sklepie (rejestracja dostępna tutaj). Osoby posiadające konto nie muszą wypełniać danych osobowych przy każdym zamówieniu. Wystarczy, że uzupełnią je raz, w swoim profilu. Poza tym zalogowana osoba ma dostęp do historii swoich zamówień oraz wielu innych interesujących opcji.
4. Płatność i dostawa
Kiedy już podaliśmy dane osobowe, przechodzimy do następnego kroku. Wybieramy w nim formę płatności oraz transportu. Czyli: w jaki sposób chcemy zapłacić za zakupy i w jaki sposób je otrzymać. Warto zwrócić uwagę na dodatkowe koszty związane z dostawą.
5. Potwierdzenie zamówienia
Na koniec jeszcze raz możemy przeczytać wszystkie informacje o naszym zamówieniu. Jeśli wszystko się zgadza, potwierdzamy i zamówienie zostaje złożone. Jeśli nie - możemy wrócić do poprzednich kroków zamówienia.
6. E-maile ze sklepu
Sklep internetowy poinformuje nas poprzez e-mail o stanie naszego zamówienia. Dlatego należy koniecznie podać prawidłowy adres e-mail. Dostaniemy na niego informację o otrzymaniu zamówienia, a także o zmianie jego statusu (w tym także o wysłaniu zamówionych produktów pod wskazany adres).
Powrót