Pytania i odpowiedzi
Jak dokonać zakupu w sklepie internetowym?
To bardzo łatwe. Wystarczy znaleźć interesujące produkty i dodać je do koszyka. Potem przejść do kasy, podać swoje dane, potwierdzić i gotowe. Więcej szczegółów można znaleźć tutaj.
Czy muszę być zalogowany, by zrobić zakupy?
Nie jest to obowiązkowe. Zakupy można zrobić bez logowania. Jednak zapraszamy do rejestracji w naszym sklepie. Użytkownik zarejestrowany i zalogowany może liczyć na wiele ułatwień i dodatkowych możliwości.
Na jakie dodatkowe opcje może liczyć użytkownik zalogowany?
Przede wszystkim założenie konta przyspiesza zakupy - nie trzeba uzupełniać danych osobowych za każdym razem od nowa. Ponadto użytkownik zalogowany ma wgląd do historii i stanu swoich zamówień, może uczestniczyć w promocjach i programach lojalnościowych (jeśli są one aktualnie dostępne w sklepie).
W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?
do uzupełnienia
W jaki sposób mogę odebrać zamówienie?
do uzupełnienia
Skąd będę wiedział, w jakim stanie jest moje zamówienie?
Informację o stanie zamówienia można otrzymać na dwa sposoby. Po pierwsze, jeśli stan zamówienia ulegnie zmianie (np. zostanie wysłane), sklep wyśle automatycznego e-maila z taką informacją. Po drugie - jeśli mamy założone konto - możemy po zalogowaniu wejść do zakładki "historia zamówień". Tam również można dowiedzieć się więcej o stanie naszych zamówień.
Czy mogę zwrócić zamówiony towar?
do uzupełnienia
Czy mogę wymienić zamówiony towar na inny?
do uzupełnienia
Powrót