Pytania i odpowiedzi

Jak dokonać zakupu w sklepie internetowym?

To bardzo łatwe. Wystarczy znaleźć interesujące produkty i dodać je do koszyka. Potem przejść do kasy, podać swoje dane, potwierdzić i gotowe. Więcej szczegółów można znaleźć tutaj.

Czy muszę być zalogowany, by zrobić zakupy?

Nie jest to obowiązkowe. Zakupy można zrobić bez logowania. Jednak zapraszamy do rejestracji w naszym sklepie. Użytkownik zarejestrowany i zalogowany może liczyć na wiele ułatwień i dodatkowych możliwości.

Na jakie dodatkowe opcje może liczyć użytkownik zalogowany?

Przede wszystkim założenie konta przyspiesza zakupy - nie trzeba uzupełniać danych osobowych za każdym razem od nowa. Ponadto użytkownik zalogowany ma wgląd do historii i stanu swoich zamówień, może uczestniczyć w promocjach i programach lojalnościowych (jeśli są one aktualnie dostępne w sklepie).

W jaki sposób mogę zapłacić za zamówienie?

do uzupełnienia

W jaki sposób mogę odebrać zamówienie?

do uzupełnienia

Skąd będę wiedział, w jakim stanie jest moje zamówienie?

Informację o stanie zamówienia można otrzymać na dwa sposoby. Po pierwsze, jeśli stan zamówienia ulegnie zmianie (np. zostanie wysłane), sklep wyśle automatycznego e-maila z taką informacją. Po drugie - jeśli mamy założone konto - możemy po zalogowaniu wejść do zakładki "historia zamówień". Tam również można dowiedzieć się więcej o stanie naszych zamówień.

Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

do uzupełnienia

Czy mogę wymienić zamówiony towar na inny?

do uzupełnienia


Powrót

Kontakt

www.szampon24.pl

Kontakt telefoniczny:

Pon - Pt 10:30-14:30

tel : +48 881 775 558

W późniejszych godzinach prosimy o kontakt e-mail: szampon24@op.pl

 

© Szampon24 - 2014. Projekt i wykonanie - Freeline.

Ta strona korzysta z plików cookie. Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami Twojej przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki. Kliknij tutaj »
Zamknij
Wybieraj dalej!
Przejdź do koszyka